DogajaKoledar dogodkovNovice

Dijaki na Erasmus+ mobilnosti v Španiji

Dijaki na Erasmus+ mobilnosti v Španiji zapisujejo tudi dnevnik. Spodaj si preberite, kaj so počeli.

“V soboto, 2. marca, smo učenci mizarstva SGLŠ Postojna Miha, Nejc, Patrik, Vid, Jure, Žan, Marko in Emilio ter profesor Romano Pavlovič odšli na izmenjavo v Španijo v Salamanco. Odleteli smo z letališča Marco Polo v Benetkah, ob 7:40. Po dveh urah in pol letenja smo prispeli v Madrid. Najprej smo poiskali kovčke ter odšli na naš avtobus, ki nas je odpeljal v Salamanco. Tam so nas sprejele družine in nam razkazale sobe. V nedeljo smo si ogledali malo naokrog po mestu s profesorjem.

V ponedeljek, 4. marca, smo ob 9:45 odšli na predstavitev, kjer so nam razložili vse kako bosta potekala ta dva tedna na izmenjavi. Popoldne smo imeli voden ogled po Salamanci. Ogledali smo si katedralo, trg Plaza Mayor in eno najstarejših univerz v Evropi.

V torek, 5. marca, smo si v dopoldanskem času ogledali tri manjša podjetja. Dva ki se ukvarjata z izdelavo lesenega pohištva ter enega, ki se ukvarja z izdelavo PVC oken. V popoldanskem času pa smo se družili med seboj ob kavi in chocolate con churros.

V sredo, 6. marca, smo ob 9:00 uri šli v šolo umetnosti, kjer bomo opravljali prakso na izmenjavi. Ogledali smo si delavnico in delovne stroje. Učitelji so nam pripravili kose za mizice, ki jih bomo izdelovali. Popoldne smo si ogledali še eno podjetje, ki se ukvarja s pohištvom iz ivernih plošč.

V četrtek, 7. marca, smo ob 9:00 uri pričeli z izdelavo mizice pri praksi. V popoldanskem času smo si šli ogledat Torres Catedral in šli smo poiskusit chocolate con churros. To so palčke iz moke in vode, ki jih pomočiš v toplo čokolado.

V petek, 8. marca, smo ob 9:00 nadaljevali z izdelavo mizice. V popoldanskem času smo bili prosti in smo se dogovorili da gremo skupaj na večerjo.

V soboto, 9. marca, smo bili prosti zato se ni veliko dogajalo. Dopoldne smo se dobili na kavi, popoldne pa smo šli malo po trgovinah.

Bolj pestro je bilo v nedeljo, 10. marca, ko smo šli v Madrid. Odhod avtobusa je bil že ob 8. uri, zato smo bili vsi malo zaspani. Prispeli smo ob 10:30. Najprej smo se ustavili pred stadionom Santiago Bernabel. Noter nismo šli, ker je bilo predrago. Nato smo šli na kavo in potem na sprehod po centru mesta do kraljeve palače, ki smo si jo ogledali tudi odznotraj. Potem smo šli na kosilo, ker smo bili sestradani. Potem smo imeli 3 ure prosto in smo si lahko ogledali mesto še sami. V Salamanco smo prišli ob 21:30.”

V torek, 12. marca, smo ob 9:00 odšli v šolo nadaljevati mizico. Popoldne smo bili prosti in se ni nič dogajalo, vendar smo zvečer se dobili v enem lokalu kjer smo spremljali nogomet.

V sredo,13. marca, smo zjutraj nadaljevali z izdelavo mizice. Popoldne, ob 17:00, smo odšli v muzej starinskih avtomobilov. Potem smo odšli še v trgovino s strojčki za mizarstvo.

V četrtek, 14. marca, smo dopoldne sestavili in zlepili vse kose za mizico, popoldne pa smo bili prosti.

V petek, 15. marca, smo zjutraj končali mizico. Nato je bila majhna pojedina s Španskimi jedmi, kjer smo dobili tudi potrdila, da smo opravili prakso v tujini. Popoldne smo si vse spakirali za odhod domov.

V soboto, 16. marca, smo dopoldne spakirali do konca in ob 12:30 šli na kosilo s profesorjem. Ob 15:00 so nas družine odpeljale na avtobusno postajo od koder smo šli na letališče v Madridu. Ob 20:30 smo vzleteli in pristali ob 23:00. Poklicali smo kombi, ki nas je peljal domov in tako se je končala izmenjava v Španiji.”